حجه الاسلام والمسلمین وحیدی نژاد نماینده محترم ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان گیلان به اتفاق هیئت همراه روز یکشنبه 31/6/98 از پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید که حجه الاسلام حق شناس مسئول نمایندگی ولی فقیه در مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی جهاد کشاورزی استان و حجه الاسلام ملارودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در شیلات استان گیلان نیز ایشان را همراهی می کردند، حجه الاسلام وحیدی نژاد طی نشستی با حضور در جمع اعضای هیات علمی و مدیران پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی از نزدیک با فعالیت های علمی و پژوهشی پژوهشکده آشنا گردیدند.
دراین نشست ابتدا آقای دکتر ولی پور ریاست پژوهشکده با ارائه گزارشی از سوابق و امکانات پژوهشکده اهم دستاوردهای تحقیقاتی آنرا برشمرده  و به برخی از حوزه های کاری که نیازمند مشارکت به همفکری متولیان و متخصصان امور دینی  با محققان علوم شیلاتی بود اشاره نمودند.
در ادامه حجه الاسلام وحیدی نژاد با ابراز خوشوقتی از حضور در جمع پژوهشگران و مدیران پژوهشکده مجموعه فعالیت های انجام شده را مثبت و امید بخش دانستند و با توصیه به تداوم نشست ها و تشکیل کارگروه های مشترک بین محققان علوم دینی و علوم شیلاتی تاثیرات متقابل و مثبت چنین همکاریهایی را مورد تاکید قرار داده و در  این زمینه به برخی شواهد و مثالها استناد نمودند. در پایان  نشست نیز بعضی از حاضران به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند که نماینده محترم ولی فقیه در جهادکشاورزی استان در هر مورد پاسخ های لازم را ارائه نمودند.
جلسه در ساعت 15/12 با ذکر صلوات خاتمه یافت .