به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور،در روز دوشنبه 3 مرداد 1401 هم زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان از همکارانی که در سالهای 1400-1398به افتخار بازنشستگی نائل آمدند در محل سالن اجتماعات پژوهشکده با حضور رییس، معاونین، روسای بخش های تحقیقاتی، اداري، مالي، حراست، برنامه و بودجه، رييس ايستگاه تغذيه و غذاي زنده، پیشکسوتان وهمکاران شاغل تجلیل و تقدیر گردید. در این مراسم که به منظور قدردانی از تلاش و خدمات صادقانه بازنشستگان برپا شده بود، از 15 نفر از همکارانی که در طی سالهای 1400-1398 به افتخار بازنشستگی رسیده بودند تقدیر بعمل آمد.
دکتر محمد صیادبورانی، رئیس پژوهشکده با ابراز خرسندي به جهت حضور در بين همکاران بازنشسته پژوهشکده اظهار داشت:بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است، امیداست این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمرتان باشد. همچنین رئیس پژوهشکده اذعان داشت كه همكاران بازنشسته و فرهيخته ارتباط خوبي با مجموعه داشته باشند و در اتاق فكر به همكاران شاغل انتقال تجربه داده و در ارايه پيشنهادات اثربخش مشاركت داشته باشند و ارتباط خودشان با مجموعه راحفظ كنند و در حقيقت تحول اثربخش در سايه مشاركت همكاران فرهيخته و همكاران شاغل و نيروهاي جوان اتفاق خواهد افتاد. دكتر بوراني از همكاران اداري و مالي، پشتيباني خواست در چارچوب قوانين تمام كوشش و سعي خودشان را در خدمات رساني به همكاران بازنشسته بكار بگيرند و چنين جلساتي تداوم داشته باشد.در ادامه ایشان از خدمات صادقانه و مسئولانه همکاران بازنشسته تقدیر و تشکر نمودند. در بخش دیگری از این مراسم، همکاران پیشکسوت وبازنشسته ضمن تقدیر از  برگزاری این مراسم، به بیان خاطرات طول دوران خدمت پرداختند.
در پایان از تلاش ها و زحمات همکاران بازنشسته آقایان: صفرعلی محمدزاده نیاچائی، سیدمحمد پورمرتضوی، سیدعلی سادات مقرب، داريوش پروانه مقدم، قربان زارع گشتی، سعیدصفائی، سهراب دژندیان، مصطفي صيادرحيم، جعفرصیاددخت، رضالادنی، علی صداقت طبالوندانی، محمدحسن افشارچی، مرتضي نيك پور، خانم ها: مريم فلاحی و مهين رستگار و همچنین دو نفر از پیشکسوتان بازنشسته دکتر علی اصغر خانی پور و مهندس سید ولی احمدی با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد